Juoksufoorumi.fi
ja seponkotisivut.com

Foorumi muuttaa
Foorumin päivitys on onnistunut. Uusi osoite on Juoksufoorumi.fi . Palsta on muuttanut ja tämä vanha versio on suljettu. Keskustelu jatkuu osoitteessa http://www.juoksufoorumi.fi/.

Jos vanhalle palstalle jäi jotain jonka haluaisit copy - pasteta/siirtää uudelle palstalle niin ota yhteyttä. t. Seppo

Takaisin   Juoksufoorumi.fi > Juoksuharjoittelu > Harjoittelu maratonille
Blogit FAQ Kalenteri Merkitse foorumit luetuiksi

Linkit: Käyttäjien ryhmät    Uusimmat päivitykset blogeissa    Maratonarvostelut    Kilpailukalenteri   

Harjoittelu maratonille Keskustelua maratonharjoittelusta.

Ketjun valikko Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Vanha 3.8.2010, 16:05
jarbo87 jarbo87 ei ole paikalla
8km:n kohdalla menossa

Liittymispäivä: 11.04.2008
Oletus asetus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti petsa Katso viesti
Kannattaa selvittää tuon rasitusvamman perimmäinen syy ensimmäiseksi. Minä sain paljon vastauksia kysymyksiini vastaavassa tilanteessa kun kävin jalkoihin erikoistuneella fysioterapeutilla. Tultiin lopulta kyllä yksinkertaisimpaan johtopäätökseen - olin tehnyt liian paljon liian nopeasti, ja nyt pitää levätä ja yrittää samaa uudestaan. Erona yleislääkärin neuvoihin oli se, että nyt analysoitiin mun askellus ja mm. selkä erittäin tarkasti. Eli tiedän nyt että onko ylipronaatiota, ja että vaikka olisi niin ei sitä kannata kengällä tai pohjallisella minun tapauksessani korjata. Tällä perusteella olen uskaltanut sitten keventää kenkiä.
Mä komppaan petsaa tässä asiassa. Paino sanalla jalkoihin erikoistuneella fyssarilla. Itse sain isoa helpotusta akillesvaivoihin tuota kautta.

Lepoa ja pikku hiljaa rasitusta sitten ylös.
2010: C:2870m, 10km:48.48, ½:1.44, M:3:57, 50km:6:34
2009: C:2780m, 10km:47.26, ½:1.47, M:4.18
2008: C:2750m, 10km:49.30, ½:1.53, M:4.45
2007: 10km:55.00, ½:2.25
Reply With Quote

Ketjun valikko
Display Modes

viestien säännöt